« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
ČAROLIJA BROJEVA
Zbog velikog odaziva i pozitivne reakcije učenika na prošlogodišnju Večer matematike, učiteljice Lucija Vrbanec Topolnjak i Elizabeta Borovec pripremile su 7. prosinca radionice za drugi susret. Odazvalo se 70 učenika predmetne nastave od petog do osmog razreda. Večer matematike provodi se u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva.
Mnoštvo je učenika s osmijehom na licu dojurilo u školu u večernjim satima kako bi sudjelovali na interaktivnim matematičkim radionicama koje su bile raspoređene prema uzrastu (razredu) učenika.
Na radionicama su, osim učenika, bili i voditelji pojedinih centara koji su dodatno pojašnjavali zadatke kad bi zapelo. Bilo je tu različitih igara poput: Binga, Ukloni štapiće, Domino, Potapanje brodova, Memory, Čovječe, ne ljuti se. Učenici osmih razreda su na sat vremena postali arheolozi, forenzičari i kriptolozi. Matematika im je bila toliko zanimljiva i zabavna da nisu osjetili kako je vrijeme brzo proletjelo.
Šestaši su matematiku upoznali u novom ruhu – Vedska matematika. Riječ je o indijskom jednorednom matematičkom sustavu koji se temelji na 16 formula izraženih riječima. Matematika tako postaje vrlo jednostavna jer se računanja mogu obavljati mentalno bez papira i olovke, a to stvara kreativne i inteligentne učenike.
Ovakva nam druženja samo dokazuju da matematika nije komplicirana, depresivna, teška i dosadna kao što misle većina učenika, već ona može biti itekako interesantna, zabavna, društvena, korisna, čarobna, divna… I ne samo to već na ovakav način organizirana potiče učenike na izgradnju pozitivnog stava prema njoj i međusobno zbližavanje. Također dokazuje da matematičke probleme uspješno rješavamo svakodnevno u životu bez da smo svjesni talenata koji se kriju u nama.
Učenici su puni dojmova otišli svojim kućama. Prije samog završetka zamolili su učiteljice da im se druge godine produži vrijeme druženja.
Darija Hamelec, 8.b