preskoči na sadržaj

Osnovna škola Šemovec

Login
 

  


 

PDF dokument
(2,9 Mb)

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 11. 2009.

Ukupno: 502660
Ovaj mjesec: 4309
Danas: 54
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Učenici se i ove godine u velikom broju odazvali na Večer matematike
Autor: Daria Hamelec, Ivana Stuparić, 10. 12. 2017.

ČAROLIJA BROJEVA

Zbog velikog odaziva i pozitivne reakcije učenika na prošlogodišnju Večer matematike, učiteljice Lucija Vrbanec Topolnjak i Elizabeta Borovec pripremile su 7. prosinca radionice za drugi susret. Odazvalo se 70 učenika predmetne nastave od petog do osmog razreda. Večer matematike provodi se u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva.


Mnoštvo je učenika s osmijehom na licu dojurilo u školu u večernjim satima kako bi sudjelovali na interaktivnim matematičkim radionicama koje su bile raspoređene prema uzrastu (razredu) učenika. 

Na radionicama su, osim učenika, bili i voditelji pojedinih centara koji su dodatno pojašnjavali zadatke kad bi zapelo. Bilo je tu različitih igara poput: Binga, Ukloni štapiće, Domino, Potapanje brodova, Memory, Čovječe, ne ljuti se. Učenici osmih razreda su na sat vremena postali arheolozi, forenzičari i kriptolozi. Matematika im je bila toliko zanimljiva i zabavna da nisu osjetili kako je vrijeme brzo proletjelo.

Šestaši su matematiku upoznali u novom ruhu – Vedska matematika. Riječ je o indijskom jednorednom  matematičkom sustavu koji se temelji na 16 formula izraženih riječima. Matematika tako postaje vrlo jednostavna jer se računanja mogu obavljati mentalno bez papira i olovke,  a to stvara kreativne i inteligentne učenike.

Ovakva nam druženja samo dokazuju da matematika nije komplicirana, depresivna, teška i dosadna kao što misle većina učenika, već ona može biti itekako interesantna, zabavna, društvena, korisna, čarobna, divna… I ne samo to već na ovakav način organizirana potiče učenike na izgradnju pozitivnog stava prema njoj i međusobno zbližavanje. Također dokazuje da  matematičke probleme uspješno rješavamo svakodnevno u životu bez da smo svjesni talenata koji se kriju u nama.

Učenici su puni dojmova otišli svojim kućama. Prije samog završetka zamolili su učiteljice da im se druge godine produži vrijeme druženja.

 

Darija Hamelec, 8.b

          





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju